tisdag 30 november 2010

hannah's day's

tjabba!
jag har haft en helt normal dag...:
börjar med att jag vakna kl 6:00 sjukt tidigt och "nej" jag går inte alltid upp så här tidigt så klart, men jag var bara tvungen att duscha :)
jag åt frukost och klädde på mig min tjocka dunjacka eftersom jag cyklar till kungs;o
när man anländer till skolan så är man där och chillar och sånt, sen har vi matteprov!!!! ni ser inte det men bara när jag skriver ordet får jag dampattack och det e inte kul-.- jag skulle igentligen på ngn viktig sak om nytt reglamente en lång föräläsning i tre timmar ;o men nej tack! inte den här gången ;) nu så har jag varit nere på stan och köpt strumpor och snart ska jag slinga håret på mig själv ;p


ska snart sälja min säng och typ ha en ny tapet med strandstenar på ja vet exakt hur den ska se ut, eller så ska jag ta några av dem naturbilderna jag tagit själv fåår see ... men det blir nog bra ska då köpa en dubbelsäng ska li såå sköönt(A) och jag vet xakt var den ska stå så mitt rum kommer se lite större ut! :D

snart e det då jul!,redan första använt imon, känns hel konstigt att det är på en tisdag och inte måndag;P och det kommer väll vara jag som sitter och plastar framför julkalendern i år igen-.- men man har hört att den ska vara bättre än förra men dem där super henrik och silversara... den va ju inte min favorit jag tycker faktiskt inte att dem bara ska anpassa sig till småbarnen dem har ju haft så bra julkalendrar inna tex: håkan bråkan och sjömansmöss och diselråttor och bert och sune och alla de där sjukt roliga som jag knappt mins längre men nej nu får man se på höjdarna och sånna konstiga lasse-maja var oxå ganska bra ifs :D men här kommer ett fotto lite ju stämning eller? ;) ganska liten på den bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar