fredag 26 november 2010

hej mitt vinterland

hejsan, idag har jag varit i skolan och gjort saker som man gör i skolan, faast fredagar e ju ändå rätt najs!
fredag:
gympa
bild
so
lunch
hemkunskap
slut!

 bara rooligt!(Y)
snart e det jsm undra om linnea vill komma och kolla skulle varit grymt kul isf! hoon har typ aldrig sett mej gympa ochjag är typ en helt annan person då! (a)
men ikv blir det idol och pizza och håll uttsikt efter mika fröjd, maja sandberg och amanda mattsson mina kompisar som har turen att få åka dit :D

men nu e det mycket snö, lussebullar och glögg igång och på söndag e det första andvent och julmarknad i stan ! :) jag älskar julen den e så himla mysig speciellt gran och faktiskt llite paketen oxå hih ^^

nu ska jag inte skriva mer för då orkar man inte lässa inte för att jag tror att det är ngn mer än du och jag linnea som läser denna bloggen haha, men ändå :*

MYS / hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar