onsdag 24 november 2010

thee daaay

hejsan!
förlåt att jag inte lagt ut inlägg på länge det har varit ganska mycket den senaste tiden! jag har ju bytt skola och allt och måste komma igen i skolan men nu e jag på "g" igen eller vad man ska säga(y)
saknar linnea ganska super mycket och jag vill ha tbx mina saker det e synd att vi träffsa så sällan och det ska ändras på! :D

jag vill fira jul med er i år men fick reda på att du ska fira med din pappa men vi träffs iallafall på ludwigs dag:P

jag tycker att vi ska ha annan design på vår blogg linnea vitt e så booring och jag tycker vår blogg ska vara färgglad och knasig precis som vi är eftersom en blogg ska visa ens innre, eller?

men bilden kan vi ha kvar åtminstone ett tag eller så lägger jag in några bilder på vattenfalls dagen ? :DDD



men jag har varit sjuk idag och det e synd för jag vill inte komma efter igen så jag måste jobba hemma men idag har jag sovit länge och zazza har sovit på mej och jag har bara kelat med henne hela dagen och nu åt vi kyklingvingar med morötter med dipp och det var mums och nu dricker jag tee och ser på bonde söker fru ;p det e sådär lagom kul... men men det går inget bättre, nu ska jag dra hoppas du förlåter mej för detta att jag inte lagt ut inlägg på länge och jag vet redan att du kommer föråta mej för du är en sådan människa som inte hänger upp sig på saker ;) puss o kram xoxox  MYB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar