söndag 26 december 2010

Bad :D...

Linnéa skriver
Hej,, idag åkte jag och badade med systrarna Nilssons, alltså Evelina & Patricia ;D

det var kul :)
Älskar alla mina julklappar :D!!
detta fick jag:

 av pappa:

adidas kofta

LDB kräm

datormus ( min andra är sönder )
mini hårspray
avtrycks grej man kan göra svårt att förklara XD
av farmor:
lila handduk
tvål och badskum
pengar
och en prydnads ängel
chocklad
av jennifer linus mamma och ludwig:
innebandy klubba( gryyyymt snygg )
av Mormor:
konstnärs sätt med riktig tavla stafi och färg+ 500 kronor
av Evelina:
3 par örhängen med 3 olika storlekar på varje
handkräm, nagelfil & nagelbands grej :D
av mamma: 
baddräkt
örhängen
halsband
2st armband
special beställd handduk med mitt namn på 
nagellacks sätt
pengar

<3

puss och kram Linnéa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar