tisdag 7 december 2010

hej blugg

tjäna, sry har inte lagt ut på länge men fan att ja vet de ! :D
det e snart jul och det e ju kul och här får du en present i förskott linnéa :

linnéa och jag har alltid kul, men det är snart jul...
du och ja en snöig dag det hade bara varit underbar för vi e kusiner och jag älsakar doften av neijlikor och klementiner, julen är härlig men den kan vara besvärlig,inga julklappar än det fixas sen men detta är ett liten klapp som ska hålla dej på glatt och jag hoppas du mår bra och får en underbar jul den ska ju bli kul!<3

ett litet rim barar! :) men nu ska jag berätta lite om min dag.. haft två prov gick väll helt ok eller? jag har iallafall ganska mycket denna veckan, igor hade jag tränng vi sak nämligen ha juluppvisning som jag skulle velat du skulle komma på linnéa och vi övade och övade och den e ju shit bra!(Y) den kommer vara bäst av allas men det kanske är för att vi är äldst och bäst! anyway jag har gått i skolan idag och proven janivet... -.- sen har jag det gansak chill idag jag har målat tavor till jacobs rum vi håller på att göra om dem och kanske ska slinga mammas hår och kanske baka lussekatter, men men nu sitter jag här i sängen och har antistädatat mitt rum så det glänser tro det eller ej;)!

visst saknar jag dej med linnéa men jag har ganska mycket i skolan och sånt vi kan tex ta imopn alltså onsdag då går jag i skolan till tre väll sen sticker jag hem e väll hemma kvart över och sen så kommer hanny till mej kanske hinner öva lite till so provet och sen 4halv 4 ska vi till lingavallen och jag ska ha renijalrepetiion(stavning) med mina småttingar som jag tränar.... till 6 då min egen renijalrepetition börjar och sen håller den på till nio och sen blir det väll hem och äta duscha och sova så jag orkar nästa dag som tur har jag inte gympa då för den är inställd piiiooo ;) sen så har vii ju fredagen där man förmodligen ska sova över med kompoisar och sånt shit träning på sön först dans sen har vi uppvisningen men ingen kommer och kollar det e df jag vill att du ska komma det ville hanna trägårdh oxå att du skulle göra såå du får nog allt ta och padla dej dit föör ja vill verkligen det ;'(please .... men nu e det snart jul och den firara man med moa persson och de blir la gött stek! och sen nyår blir ju med calle i stlm och sova hos honom ;p men nu ska jag spela på min iphone e besatt!!!!!!!!! :DD men piss och jag saknar dej linnéa även fast det inte märks! (L)(L)L)(L) bild från typ förra året ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar