torsdag 9 december 2010

mohaha

vem e det nu som inte lägger in inlägg va ???? ;O haha skojja men nu har jg lagt in tre st på två dagar :D
just nu sitter jag och har käkat tre nybakta lussebullar med chokladmjölk på mitt rum såå är super städat och jag menar det !!! det är nog ännu ett REKORD tre dagar har det varit såhär jätte fint och jag älskar det mitt rum ser mycket större ut!+ jag ska faktiskt ,,, eller okej detta kommer bara linne fatta eftersom hon är den ändå som har varit hemma hos mej men du vet att jag hade en litet bord där jag har tv och fläkten osv.. där inne ska jag ha en dubbelsäng som är dubbelt så hör som min vanliga säng och sen så ska jag sälja min bokhylla så får jag ännu mer plats! :DD och sen så ska jag kanske ha en stentapet asso ett fotto (a)

det blir nog bra men nu ska jag gå och slinga håret på mamma sen så får jag väll oxå några små slingor :)

denna hittade jag och linnea när vi va på vårt hemliga ställe, ssåå sööt och gullig fast jag tror myrorna åt upp honom :// hate ants!
SeeYouSoon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar