lördag 8 januari 2011

Hannah har åkt hem.. :'(♥

Linnéa skriver 


Heeey :D♥
nu har hannah åkt, det är tråkigt!
Men mamma jobbar så hon kommer hem 10 ikväll.. det är ju redan mörkt! och mina brödrar är i göteborg och kommer imon..
men som tur var så bjöd farmor mig på middag och hon hämtar mig klockan 5 :D
Vad har alla gjort idag? :P♥
Kommentera!
Puss och kram 


Här kommer lite bilder sen igår när jag och hannah fotade :) både ute och inne :D♥
vi tog en bild på molly i snön :D

ahha när jag hoppade

jag kastar snö ( ful på bilden )

Hon Står på händerna i snö hihi ;D<3

Hon kastar snö :D♥♥

hannah sminkade mig :)


hanny sminkar sig :D<3

vi tog lite fler bilder, men dem ska jag lägga upp snart i ett nytt inlägg det blir väldigt mkt att kolla på annars :D♥
hajdå så länge





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar