tisdag 11 januari 2011

jaha och nu då ?

heej!

skola idag som jag ser ni redan läst och nu tänker jag berätta lite av min galna dag :)

05:00 vaknar ser mej yrvaket omkrng tror jag har försovit mej men inser sedan att det e tvärtom!, försöker somna om

06:00 har inte lyckats somna om och går upp kan lika gärna spendera min tid lite (:

klär på mig mina kläder som jag la fram igår : blå rutig vit bondelid blus ett par blå cheep monday och mina nya bruna skor som jag fick igor ! smörjer in ansiktet borstar ut håret och sminkar mig och fixar håret :) äter frukost : två limpa mackor med chokladmjölk :)

08:20 i skolan har cyklat och träffar mina klasskamrater

13:00  slutar skolan hanna följer med hem galen dag :)

saknar min linzza :) kyss // hannah bannanaH <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar