lördag 8 januari 2011

Natt inlägg :]] 00:18

Linnéa skriver
detta inlägget blir nog långt, men tål det eller ej!:)
TJA :D, sitter och pratar med Hannah på msn, vi pratar om sommaren, jag har kopierat allt vi skrivit om ska klistra in det snart :)<3 jag saknar sommaren sjukt mkt! ngn mer?
iallafall i sommras sov jag och hannah över hos vår mormor, hon bor 50 meter från strande typ :D<3 det är såå mysigt där! jaja detta har vi pratat om:




hannaholiviapersson (L) säger (23:50):
*kan inte vi åka till mormor snart för det var väll typ det roligast i sommar eller ? 


£ ! η η € @ (F) säger (23:53):
*Jo det var det bästa:P<3
vi kan ju göra det på detta lovet som kommer, sport lovet :D(L)
för mormor är ju ensam.. (L):/


hannaholiviapersson (L) säger (23:53):
*okeeej, '


£ ! η η € @ (F) säger (23:55):
*det var så mysigt för det var typ, mörkt till halv 11 på kvällen hos mormor ( det var ju sommar )
och när vi döpte sjöskärnorna, och när vi fikade på strande och mormor var med, och sen när vi sa att vi skulle ut, och så tog vi badkläder och badade, (A)


hannaholiviapersson (L) säger (23:55):
*haha, jaaa , det bästa på hela sommaren !


£ ! η η € @ (F) säger (23:56):
*och när vi målade naglarna!<3
*saknar sommare SJUKT mkt! :'((L)


hannaholiviapersson (L) säger (23:57):
*jaa, men minns du när vi målade den tavlan till mormor ! :)
*den var faktiskt fin förutom att jag målande en tjock fågel .(


£ ! η η € @ (F) säger (23:58):
*vi sat ute lite innan kvällsmaten då klockan var kanske 5 och det var HELT ljust ute och jätte varmt,  nu blir det mörkt halv 4!! och is kallt är det!:(
*jaa jag minns mormor blev säkert jätte glad :P<3


hannaholiviapersson (L) säger (23:59):
*jaa, och sen så minns jag att det var så varmt så att nagellacket torka dirrekt
*<3
£ ! η η € @ (F) säger (00:00):
*tänk att mormor bor typ 50 meter från stranden! vi har tur som fick komma till hon i sommras:D!(L) man brukar få köra till strande men vi gick typ, 3 minuter (F)


£ ! η η € @ (F) säger (00:03):
*jag minns i sommras när vi pratade på natten, jag skrattade så jag pinkade på mig typ när du berättade om family gay, och mormor bara sa till oss typ 6 gånger (A)<3333


jag tog inte alla konverstion, det hade blivit långt..
Hejdå ska sova snart, ska nog snacka lite mer med Hannah:)<3
sweet dream och sorry för ett långt inlägg! jag var tvungen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar