söndag 9 januari 2011

Saknar dej !

hejsan, man tänker inte på att man har en sån himla rolig kusin när man e med henne men sen hör man evelina säga: åhh, jag önska oxå att jag hade så roligt som ni två har med min kusin och då inser man verkligen vad detta betyder för en ! såå nu säger jag tre starka ord: JAG ÄLSKAR DIG
och ibland säger man saker man inte menar men detta menar jag vekligen :)<3 vi har alltid såå kul man tänker inte på det när man är med varandra men sen när man kommer hem märker man att man saknar personen mycket och längtar efter studer!

nästa gång jag och linnéa träffas ska vi nog sova hos mig för det har linnéa aldrig gjort (y) och det blir om ca 2 veckor och det lovar jag den helgen kommer vi aldrig glömma! ;D

här kommer lite minnen i dessa klipp/bilderna :)  soo enjoy ! :D

linnéas hand, vi kom på en ny stil i sommras

våran skugga på stranden

linnéa på en sten, alla mina bilder på stenen blev failande såå..

Rosmarie

hos linnéa ute i snön


konstig bild, vet inte varför jag blundade ? ;s
 
Je t'aime / hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar