lördag 4 juni 2011

sorry.. :/ ♥

Linnéa skriver

förlåt mig! jag har inte hunnit och faktisk inte orkat. har haft 5 prov, avslutning med innebandyn och friluftsdagar, och så har jag jobbat på brännan till skolavslutningen :D!


jag ska FÖRSÖKA börja blogga mer nu igen :P 


just nu är vi lediga vi har varit det sen i torsdes och vi är det fram till måndag, sen på fredag smäller det :D!! då är det sommarlov :)


jag ska ha en fin klänning som jag fick när jag fyllde år, och juste jag har fyllt 13!!!! :D


och jag har fått en iphone, men den fick jag inte i födelsedags present! :P
den kommer senast på torsdag


iförgår sov hannah här, till igår :) vi solade hela dan, :]]
ska försöka göra det idag igen, vill ju vara brun till skolavslutningen.
mamma jobbar så jag kanske måste vara hemma och passa molly, men hon kommer 12 och åker igen vid 4, men jag är sugen på att ringa evelina :)
får se..<3


ska inte skriva mer nu.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar