lördag 30 juli 2011

Om mig! :)

PERSONLIGT
PERSONLIGT
Namn: Ebba
Smeknamn: Ebba, Kris (jag heter Kristina i mellannamn)
Född: 30 september 1998
Ögonfärg: Smaragd gröna
Hårfärg: Ljusbrunt
Längd: 1.67 / 1.68
Högerhänt/Vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Vågen
Skostorlek: 38
Dålig vana: Ingenting
FAVORIT
Färg: Rosa, turkos, svart och vit
Sport: Dans och innebandy
Godis: Choklad
Affär: Zara, Bik Bok, Vila, Gina Tricot, Topshop, NK
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar
DU
Svär: Ibland
Sjunger bra: Helt okej
Vill gifta dig: Absolut, fast när jag är äldre
Kommer överens med dina föräldrar: Oftast
THIS OR THAT
Pepsi/Cola: Cola
Mc Donalds/Burger King: Burger King
Choklad/Vanilj: Choklad
Jordgubbar/Blåbär: Jordgubbar
Kött/Vegetarian: Kött
Tv/Film: Båda
Adidas/Nike: Adidas
Kakor/Paj: Kakor
KAN DU
Skriva med båda händerna: Jag kan men om jag skulle skriva med vänster så skulle det inte vara så snyggt skrivet.
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla med tuggummi: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tunga: Nej
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Lillasyster Greta
Du pratade i telefonen med: Olivia
Du kramade: Lillasyster Greta
Du skällde på: Storasyster Julia
VAR ÄR DU?
Lyssna på musik nu: Ja
Vad har du på dig: Ett par marinblåa midjeshorts med bronsfärgade knappar, puderrosa volange blus och såklart underkläder.
Vad är det på din musmatta: Jag har ingen
ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 8 / 10 st
Dricker du mjölk: Ja
Person du hatar mest: Jag hatar ingen
Värsta vädret: Slask och regnPERSONLIGT
Namn: Linnéa
Smeknamn: Nean, Loinnea, len, biebergirl och många mer ;)
Född: 1998
Ögonfärg: Grönblå
Hårfärg: blont
Längd: 145 tror jag det är
Högerhänt/Vänsterhänt: Högerhänt
Skostorlek: 33-35
Dålig vana: bryta naglarna,borsta håret lite för ofta!!
FAVORIT
Färg: ljusblå, limegrön, vitt,svart, kanske babyrosa 
Sport: Innebandy
Godis: Hihi, allt
Butik: H&M,  lindex, kappahl, gina tricot,  bik bok
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar
DU
Svär: inte ofta :)!
Sjunger bra: nej 
Vill gifta dig: ja självklart, när jag blir vuxen
Kommer överens med dina föräldrar: Oftast
THIS OR THAT
Pepsi/Cola: Cola
Mc Donalds/Burger King: Mc donalds
Choklad/Vanilj: Choklad
Jordgubbar/Blåbär: Jordgubbar
Kött/Vegetarian: Kött
Tv/Film: Film
Adidas/Nike: Adidas
Kakor/Paj: Kakor
KAN DU
Skriva med båda händerna: Ja, men det blir inte fint med vänstern
Vissla: Nej..
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tunga: Nej
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Cissi vår hund
Du pratade i telefonen med: Evelina
Du kramade: Mamma
Du skällde på: ehm.. kanske linus?
VAR ÄR DU?
Lyssna på musik nu: nej
Vad har du på dig: en vit tröja och shorts ;)
Vad är det på din musmatta: den är ljus blå, med rosa blommor (Y)
ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 3st
Dricker du mjölk: Yes!
Person du hatar mest: kanske jag inte säger
Värsta vädret: Regnigt, och slask

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar