söndag 7 augusti 2011

nu är jag med i tävling igen!




Jag är också med och tävlar om en goodiebag hos The Juicy Details. Så för att vinna så behövde jag skriva ett inlägg om den tävlingen om att jag är med och tävlar sedan så kommer jag att såklart tipsa många fler om den. Det skulle vara roligt om jag vann den goodiebagen och det finns bland annat smink från Too faced och Victoria Secret. Var med du också och tävla HÄR!, lycka till!


Allt detta kan du vinna:
♥ Brun utan sol-spray från TanCan
♥ Brun utan sol från Moyana Corigan
♥ Läppglans från Victoria's Secret
♥ Läppglans från Too Faced
♥ Trippelring med nitar
♥ Blått nagellack från Pieces
♥ Orange/brunt nagellack från China Glaze
♥ Ögonskugga och nagellack från Viva La Diva

Allt till ett värde av 1000 kr. Allting är självklart oöppnat.

vill verkligen vinna! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar