fredag 31 december 2010

01.03 1 januari

hejsan, nu var det ca en timmme sedan de smällde och det va fint fast här i sthlm så var det dimmigt , men det va helt okeey! nu sitter man och pratar med linnéa på msn fast hon skulle hämta chillie cheese sååå hon kmr väll snart, men men nu ligger jacob och knackar på andra sidan väggen MEDANS vi skriver på msn haha lollit jag vet ;) men såhär ee vår familj .. -.- lite lagom lollig och det gillar jag :p nu längtar jag tills jag ska ta navelpiercing och efter jag hara tagit det kommer jag längta till påsklovet och efter det kommer jag längta tills sommarlovet och efter första sommarlovsdagen kommer jag packa till thailand och sne komme rjag vara framme dagen efter efterson det tar ett tag att åka dit tyvärr ;// men men det gör ju ingen skada det e ju värre när mann ska hem för du har man inget att längta efter, fast jag tror att jag kmr längta efter zazza och kompsiar sååå, det blir nog bra (;
nu tycker jag det har tagit för lång tid för linnéa att hämta så jag ska vibba nu byyyyeee , haaa en brraaa nyaa årrr!
obs: nyårslöften:
bättre i skolan
vara snällare mot jacob
vara snällare öht !
det var nog allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar