fredag 31 december 2010

JULLISTA

KOMMIT PÅ ATT JAG INTE SKRIVIT VAD JAG FICK I JULLKLAPP!
mormor: staflit + 5oo kr och en dyr tröja
mamma & martin: hårinpackning, thailand resa(6 veckor) platt Tv, sims 3 på WII, massor av kläder, två bhar, ett par trosor, plattång, massor av strumpor och strumpbyxor, navelpiercing, iphone 3
berit & sven-åke:  ngn dyr parfym,
emelie: godis och godis
hanna & hanny: 2 olika örhängen och massor av planshor med bilder på oss tre.
farmor: en tröja, benvärmare, strumpor, pengar
pappa & jannika: wesc hörlurar, gant stövlar, två bondelid blusar, en bh, massor av godis, mjukisbyxor, två björn borg trosor
Moa: gina triko linne och ett bar shorts, godis, halsduk :)
gull-britt: MASSOR AV GODIS.
joel & viktor : typ 200 kr på expresso house och 200 kr på bio.
git: björnborg trosor

jag har glömt asss mycket saker men jag kan verkligen innte minnas vad jag har fårr mer av pappa & jannika av git och fredrik och av mamma och farmor, men jag vet att jag har fått mke meer :( jag e ju i sthlm så jag kan inte koll aupp det :(
men jajja ee nöjd i allafall bfn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar