fredag 17 december 2010

fredaag 16.55

chacha, nu har både jag och linnéa varit ganska dåliga på att ladda upp inlägg!
så nu kommer ett litet ;)
idag har jag varit i skolan och dagen började med gympa sen var det se på eclipse med godis och kakor och läsk.., sen efter det hade vi SO och efter det lunch sedan hade vi hemkunskap sedan avr dagen slut ;) och jag stack till stan med hanna och där träffa vi hanny som planerat och gick och leta julklappar tll mika eftersom jag e bjuden på fest hos henne imon så kände jag mej tvungen att köpa ngt :)!
det äär skönt att det e gjort nu så man kan pusta ut till imon :P

annars har jag inte mycket mer att sägaa... eller jo jag har nyss skapat en blogg som heter http.//hannaholiviaselin.blogg.se
men ja och just det mamma ahr typ lånat hem massor med stämplar och julkort från jobbet så nu gör vi julkort och det e väldigt kul

1. tryck stämpel i ett klister
2. lägg pulver över klistret
3. sopa av övrigt pulver från kortet
4. ta "fönen" och blås så smälter pulvret och det blir som bläck aaas coolt (H)
bye / hannah :;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar