tisdag 14 december 2010

hänt en del...

tja! :D
nnärmar sej julaftonens dag här snart och jag längtar såå!! 10 day'ss holly crap!!

ja och idag har jag då varit med hanna baby och vi har gått ut på isen vid rönne  å och tagit nnnnnnågra vakra fottografi och sååå sen så stack vi hem till mej för vi frös en del! och sedan så värmde vi oss och fick för oss att vi skulle göra annsiktsmask! det blev väll bra förutom att jag har super känslig hy fast det visste jag då redan innan vi satte på den och jag blev röd som vanligt ;p medans vi vänta i 10 min så måla vi naglarna röda nu inför julen, lite jul tema kan man seja ^^ och det blev ju oxå bra sen för att vänta så att nagellacket skulle torka så spela vi spel "ovenbreak" som jag och hanna lanar! :P

nu för ett tag sedan så skjölde vi av ansiktsmasken och satt på en till som skulle mjukgöra hyn och återfukta den, efter det skjölde vi av den och ttorka ansiktet och nu så sitter vi och dricker varm choklad med lite glass i :) det smakar ljuvligt ska jag säga!;)) 

jaja, ha det bra .... & just det igor börja vi 10 ö 8 och såg på julkalendern och ett avsnitt av two & half man och sedan gick vi en runda sedan sluta vi vid halv tolv och sedan sov jag resten av dagen, SKÖNT ... kan man behöva nu efter alla prov... sedan så fick jag tbx mitt spansk prov idag och mitt engelska prov där jag fick 18/19 såå ;/

men nu ska jag gå och krama om gossekatten zazza (L) lever för den katten asso!<3
sys : hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar