fredag 3 december 2010

innebandy,helg,snö,idol,fredag och bara mer godsaker !:D

HeejHej :D
Vad har alla hittat på ?:) jag hade en vanlig dag i skolan fast det var ju FREDAG :P
var med sötaste Moa, sen stack vi på innebandy träning ! ;D
det är helg om någon har missat det !!! :::D
IDOL idag, min kompis Maja sitter på första raden  <33
Jag ska se IDOL, och bara chilla äta popcorn och ha kul ;]
OjOjOj, det är typ jul om 21 dagar !
Jag längtar juuuuu xD
Jag älskar verkligen denna bloggen, den har bara blivit finare och finare ;) kanske för att hannah bara är finare och finare ! jag bara älskar dig Hannah <3!
Hannah alla våra minnen, sen sommaren vi gjorde vår grupp och alla låtar :D ohhh happy day och alla dem, och när vi lekte agenter ! jag blir nästan ledsen, för jag saknar det och jag saknar mitt hus, och när du jag och jacob åkte pulka hos mig, när vi var vid mitt nya hus och gick ut med molly varje dag typ :) och filmade massa roliga klipp i trädgården ;)
shit jag jag saknar det och dig !<3
PUSS på alla för nu ska jag snart ha det gött och se IDOL ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar