torsdag 2 december 2010

Längtar.... :]

Jaha,, tiden bara rusade iväg och nu är det snart jul:D jag har längat mkt :) men jag har ju både bra och dåliga skäl, 
Dåliga:
tiden bara springer iväg.
har ej handlat julklappar
ska ej fira med hela familjen samtidigt..


Den Bra:
Julen är underbar
Jag har redan skrivit önskelista
Julklappar
Mysigt ! och mkt mer ;)


Jag önskar mig massor, fast igentligen är det inte så mkt, men  kanske mindre men dyrare saker :D<3
Någon mer som älskar julen, ?
Robinsson nu fast igentligen är det inte alls kul!
Ska Plugga mer inför prover, sen se tv mysa och sova :D
Ha det bra ;)<3
MISS HANNAH <3
/Linnéa
På ett sätt saknar jag sommaren jätte mkt!
dem sena varma kvällarna, och ljust till halv 11 :D!!
och Hannah och Jacob är här ! :)
varmen, badet, solen :) buset ;)
nu är det KALLT och MÖRKT ! men jag diggar snö XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar